This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revision Previous revision Next revision | Previous revision Next revision Both sides next revision | ||
project:proj_list [2019/02/04 09:02] xkubalik [Current projects] |
project:proj_list [2019/02/05 09:07] xkubalik [Current projects] |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
====== All projects ====== | ====== All projects ====== | ||
===== Current projects ===== | ===== Current projects ===== | ||
+ | |||
+ | * **Bezpečnostní kódy ve Wolfram Mathematica (An error control codes in Wolfram Mathematica)** - (BP - Koleník Stanislav) | ||
+ | * Prozkoumejte existující řešení podpory práce s bezpečnostními kódy v programu Wolfram Mathematica. | ||
+ | * Prozkoumejte možnosti určování vlastností jako je např. kódová vzdálenost z generující a kontrolní matice. | ||
+ | * Navrhněte vlastní řešení pro práci se základními bezpečnostními kódy. | ||
+ | * Zaměřte se zejména na tyto kódy: sudá parita, příčná a podélna parita, Hammingův kód, cyklické kódy, prokládané kódy, | ||
+ | * Při návrhu vlastních funkcí zohledněté použití řešení pro výuku bezpečnostních kódů | ||
+ | * Vytvořte několik vzorových příkladu pro práci s bezbečnostními kódy včetně jejich řešení. | ||
+ | * Výsledné řešení řádně otestujte. | ||
+ | |||
+ | * **Dálkově ovládané 4kolé vozítko využívající platformu Arduino (4-wheels vehicle using the Arduino platform with a remote control )** - (BP - Zemánek Martin) | ||
+ | * Prozkoumejte existující řešení dálkově ovládaných 4kolých vozítek | ||
+ | * Navrhněte vlastní řešení řízení 4kolého vozítka s pomocí platformy Arduino | ||
+ | * Aplikace pro Arduino bude umožňovat řízení každého kola tak, aby bylo možné jezdit všemi směry. | ||
+ | * Veškeré řízení pohybu vozítka bude provedeno s pomocí dálkového ovládání. | ||
+ | * Vozítko bude na sobě obsahovat další senzory potřebné pro pohyb a LED diody pro signalizaci směru. | ||
+ | * Navržené řešení zrealizujte a řádně otestujte. | ||
* **Realizace základních matematických funkcí s pomocí hardware (Hardware implementation of essential mathematical functions)** - (BP - Brokeš Jan) | * **Realizace základních matematických funkcí s pomocí hardware (Hardware implementation of essential mathematical functions)** - (BP - Brokeš Jan) | ||
- | * Prozkoumejte existující řešení implementace základních matematických funkcí | + | * Prozkoumejte existující řešení implementace základních matematických funkcí v jazyce VHDL. |
- | * Zaměřte se zejména na funkce goniometrické, logaritmické a druhou odmocninu | + | * Zaměřte se zejména na funkce goniometrické, logaritmické a druhou odmocninu. |
+ | * Vytvořte model výpočtu těchto matematických funkci v programu Wolfram Mathematica. | ||
+ | * Výsledné modely výpočtu matematických funkci převeďte do jazyka VHDL. | ||
+ | * Pro vytvořené řešení vytvořte několik ukázek v jazyce VHDL. | ||
+ | * Výsledné řešení řádně otestujte. | ||
+ | * Při návrhu berte v úvahu následné nasazení materiálu ve výuce. | ||
* **Aplikace pro řízení a správu vytápění v chytré domácnosti s pomocí wifi sítě (A heating control application for the SmartHome based on a wifi network)** - (BP - Hepner Lukáš) | * **Aplikace pro řízení a správu vytápění v chytré domácnosti s pomocí wifi sítě (A heating control application for the SmartHome based on a wifi network)** - (BP - Hepner Lukáš) |