User Tools

Site Tools


project:proj_list

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revision Previous revision
Next revision
Previous revision
Next revision Both sides next revision
project:proj_list [2019/01/29 13:20]
xkubalik [Current projects]
project:proj_list [2019/10/11 11:19]
xkubalik [Current projects]
Line 2: Line 2:
 ===== Current projects ===== ===== Current projects =====
  
-  * ** Přenosný zvukový syntezátor se záznamem více stop (Portable sound synthesizer ​with multiple track recording)** - (BP - Dohnal Pavel+  * **Dálkově ovládané 4kolé vozítko využívající platformu Arduino ​(4-wheels vehicle using the Arduino platform ​with a remote control ​)** - (BP - Zemánek Martin
-    * Prozkoumejte existující řešení+    * Prozkoumejte existující řešení ​dálkově ovládaných 4kolých vozítek 
-    * Vyberte vhodnou HW platformu. +    * Navrhněte vlastní řešení řízení ​4kolého vozítka s pomocí platformy Arduino 
-    * Vyberte vhodný programovací jazyk. +    Aplikace pro Arduino bude umožňovat ​řízení ​každého kola tak, aby bylo možné jezdit všemi směry. 
-    * Navrhněte vlastní řešení ​splňující tyto požadavky:​ +    Veškeré ​řízení ​pohybu vozítka ​bude provedeno s pomocí dálkového ovládání. 
-      * malé kompaktní přenosné zařízení +    Vozítko bude na sobě obsahovat další senzory potřebné pro pohyb LED diody pro signalizaci směru
-      zařízení ​bude obsahovat ovládací prvky pro hraní tónů +    * Navržené ​řešení zrealizujte a řádně otestujte.
-      * syntezátory budou mít ručně nastavitelné parametry +
-      zařízení bude podporovat tyto efekty: reverb/​delay a filtr +
-      možnost nahrávání oddělených stop +
-      * podpora ukládání ​načtení projektů na externí uložiště. +
-    * Výsledné ​řešení zrealizujte a řádně otestujte.+
  
-  * ** Grafické uživatelské rozhraní (GUI) pro definování funkcionality vývodů mikrokontroléru a generování kostry kódu v jazyku C (A graphical user interface (GUI) for clock domains setting in specified microcontroller and C language skeleton generator)** - (BP - Tamarkov Dmitriy) 
-    - Prozkoumejte existující řešení. 
-    - Pomocí metod softwarového inženýrství navrhněte vlastní řešení vyhovující níže uvedeným požadavkům. 
-    - Navržené řešení naprogramujte,​ řádně ho zdokumentujte a otestujte. 
-    - Požadavky: 
-      * aplikace bude napsána v jazyce Python 
-      * uživatelské rozhraní bude napsáno v anglickém jazyce 
-      * uživatelské rozhraní umožní nastavení funkcionality vývodů mikrokontroléru 
-      * všechna možná nastavení přiřazení v mikrořadiči budou popsána v JSON formátu 
-      * uživatelské rozhraní umožní čtení a zápis uživatelem zvolené konfigurace ve formátu JSON 
-      * uživatelské rozhraní umožní vygenerovat kostru v jazyku C, která bude implementovat funkcionalitu (přiřazení funkce k vývodu obvodu), která byla nastavena uživatelem v uživatelském rozhraní 
  
- 
- 
- 
-  * ** Aplikace pro ovládání zařízení v chytré domácnosti vytvořené na platformě RaspberryPi (An application for devices controlling in a SmartHome realized with the Raspberry Pi platform)** - (BP - Chyský Adam) 
-    - Prozkoumejte existující řešení. 
-    - Pomocí metod softwarového inženýrství navrhněte vlastní řešení vyhovující níže uvedeným požadavkům. 
-    - Implementujte funkční prototyp, řádně ho zdokumentujte a otestujte. 
-    - Požadavky: 
-      * aplikace bude napsána pro platformu Raspberry PI 
-      * ovládací zařízení bude obsahovat dotykový displej 
-      * aplikace bude umožňovat ovládání RGBW světel, klimatizace a vypínačů 
-      * aplikace bude umožňovat sledovat teplotu a množství CO2 
-      * analyzovat a zvolte vhodný programovací jazyk a prostředí pro realizaci aplikace 
-      * analyzujte možnosti bezdrátového spojení jednotek s ovládacím zařízením a vyberte optimální technologií 
-      * analyzujte komunikační protokoly na aplikační vrstvě a vyberte optimální způsob komunikace 
-      * při návrhu architektury aplikace počítejte s budoucím rozšířením o další moduly 
- 
-  * **Meteorologická stanice v chytré domácnosti založená na platformě Arduino (The weather station for SmartHome based on the Arduino platform)** - (BP - Švec Michal) 
- 
-    - Prozkoumejte existující řešení. 
-    - Pomocí metod softwarového inženýrství navrhněte vlastní řešení vyhovující níže uvedeným požadavkům. 
-    - Implementujte funkční prototyp, řádně ho zdokumentujte a otestujte. 
-    - Požadavky: 
-      * stanice bude poskytovat měření teploty a vlhkosti 
-      * jako řídící platformu použijte Arduino s procesorem ATmega2560 
-      * aplikaci implementujte v jazyku C 
-      * aplikace umožní: 
-        * ověření identity uživatele pomocí jména a kódu 
-        * záznam naměřených dat a jejich odesílání 
-        * komunikaci a konfiguraci pomocí SMS zpráv, emailů a bluetooth 
-      * každý modul systému (čidla, komunikační moduly, ...) bude realizován jako samostatná knihovna v jazyku C 
-      * při návrhu architektury aplikace počítejte s budoucím rozšířením o další moduly 
-      * navrhněte a implementujte jednoduchou aplikaci pro OS Android, která umožní základní konfiguraci pomocí bluetooth 
- 
-  * ** Nástroj pro měření spotřeby systémových zdrojů OS linux při obsluze externích HW klientů na platformě Raspberry Pi (OS Linux resource consumption measurement tool during handling of external devices for the Raspberry Pi platform)** - (BP - Kňazovický Marek) 
-    * Prozkoumejte a analyzujte existující nástroje a knihovny umožňující měření spotřeby systémových zdrojů pro OS Linux. 
-    * Navrhněte vlastní knihovnu pro testování a měření využití systémových zdrojů (paměť, procesor, sítě). 
-    * Při návrhu zohledněte omezené prostředky platformy Raspberry PI pro kterou bude knihovna navržena. 
-    * Samotné testování bude zaměřeno zejména na obsluhu mnoha síťových klientů připojených přes síťové rozhraní k platformě Raspberry PI. 
-    * HW klienti budou komunikovat s pomocí wifi modulu postaveném na čipu ESP8266. 
-    * Pro komunikaci knihovny s HW klienty vyberte vhodný komunikační protokol. 
-    * Navržené řešení zrealizujte. 
-    * Pro navrženou knihovnu vytvořte testovací nástroj, který bude demonstrovat využití zrealizované knihovny. 
-    * Pro ovládání klientů a konfiguraci napište jednoduchou aplikaci pro OS Android. 
-    * Výsledné řešení otestujte. 
  
  
Line 105: Line 44:
     * kódy pro kryptografií     * kódy pro kryptografií
     * matematické funkce realizované v HW     * matematické funkce realizované v HW
 +    * aritmetický procesor v GF(2^2^n)
 +    * efiktivita protokolů pro předmět BI-PSI
     * vlastní zadání     * vlastní zadání
  
Line 122: Line 63:
     * implementace procesoru/​periferié procesoru (ARM, Z80, AVR, ...)     * implementace procesoru/​periferié procesoru (ARM, Z80, AVR, ...)
     * HW podpora SoC (Zynq)     * HW podpora SoC (Zynq)
 +    * aritmetický procesor v GF(2^2^n)
     * Hry pro FPGA     * Hry pro FPGA
     * vlastní zadání     * vlastní zadání
Line 160: Line 102:
 **BP a DP defended works on CTU in Prague FEL/FIT:** [[https://​dspace.cvut.cz|BP a DP]] **BP a DP defended works on CTU in Prague FEL/FIT:** [[https://​dspace.cvut.cz|BP a DP]]
  
-===== All projects archives 2004 - 2018 =====+===== All projects archives 2004 - 2019 =====
  
 +  *[[project:​2019:​proj_2019|Realized projects 2019]]
   *[[project:​2018:​proj_2018|Realized projects 2018]]   *[[project:​2018:​proj_2018|Realized projects 2018]]
   *[[project:​2017:​proj_2017|Realized projects 2017]]   *[[project:​2017:​proj_2017|Realized projects 2017]]
project/proj_list.txt · Last modified: 2024/02/15 10:30 by xkubalik