User Tools

Site Tools


project:proj_list

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revision Previous revision
Next revision
Previous revision
Next revision Both sides next revision
project:proj_list [2019/01/29 12:04]
xkubalik [Current projects]
project:proj_list [2020/01/14 16:00]
xkubalik [Current projects]
Line 2: Line 2:
 ===== Current projects ===== ===== Current projects =====
  
-  * ** Grafické uživatelské rozhraní ​(GUI) pro definování funkcionality vývodů mikrokontroléru a generování kostry kódu jazyku C (A graphical user interface (GUI) for clock domains setting in specified microcontroller and C language skeleton generator)** - (BP - Tamarkov Dmitriy)+  * **Dálkově ovládané 4kolé vozítko využívající platformu Arduino ​(4-wheels vehicle using the Arduino platform with a remote control ​)** - (BP - Zemánek Martin) 
 +    * Prozkoumejte existující řešení dálkově ovládaných 4kolých vozítek 
 +    * Navrhněte vlastní řešení řízení 4kolého vozítka s pomocí platformy Arduino 
 +    * Aplikace ​pro Arduino bude umožňovat řízení každého kola tak, aby bylo možné jezdit ​všemi směry. 
 +    * Veškeré řízení pohybu vozítka bude provedeno s pomocí dálkového ovládání. 
 +    * Vozítko bude na sobě obsahovat další senzory potřebné pro pohyb a LED diody pro signalizaci směru. 
 +    * Navržené řešení zrealizujte a řádně otestujte. 
 + 
 +  * **Platforma pro podporu interaktivního městského mobiliáře využívající procesor ESP32 (The web application used for interactive street furniture based on ESP32 platform)** - (BP - Topič Jakub)
     - Prozkoumejte existující řešení.     - Prozkoumejte existující řešení.
     - Pomocí metod softwarového inženýrství navrhněte vlastní řešení vyhovující níže uvedeným požadavkům.     - Pomocí metod softwarového inženýrství navrhněte vlastní řešení vyhovující níže uvedeným požadavkům.
     - Navržené řešení naprogramujte,​ řádně ho zdokumentujte a otestujte.     - Navržené řešení naprogramujte,​ řádně ho zdokumentujte a otestujte.
-    - Požadavky:​ +    - Požadavky ​na výsledné řešení
-      * aplikace bude napsána v jazyce Python +      * podpora nabíjení a měření spotřeby přes USB porty 
-      * uživatelské rozhraní bude napsáno v anglickém jazyce +      * komunikace s regulátory solárních panelů 
-      * uživatelské rozhraní umožní nastavení funkcionality vývodů mikrokontroléru +      * měření napětí záložních baterií 
-      * všechna ​možná nastavení přiřazení v mikrořadiči budou popsána v JSON formátu +      * spínání LED osvětlení a ventilátoru 
-      * uživatelské rozhraní umožní ​čtení a zápis uživatelem zvolené konfigurace ve formátu JSON +      * měření meteorologických dat (teplota, tlak, vlhkost) 
-      * uživatelské rozhraní umožní vygenerovat kostru v jazyku C, která bude implementovat funkcionalitu (iřazení funkce k vývodu obvodu)která byla nastavena uživatelem v uživatelském rozhraní+      * možnost vzálené aktualizacé firmware 
 +      * existence ​ivatleských úč 
 +      * vzdálená správa ​es webovou aplikaci 
 +      * správa a konfigurace externích zařízení (meteorologická dataIP adresa) 
 +      * vizualizace naměřených dat
  
  
- 
- 
-  * ** Aplikace pro ovládání zařízení v chytré domácnosti vytvořené na platformě RaspberryPi (An application for devices controlling in a SmartHome realized with the Raspberry Pi platform)** - (BP - Chyský Adam) 
-    - Prozkoumejte existující řešení. 
-    - Pomocí metod softwarového inženýrství navrhněte vlastní řešení vyhovující níže uvedeným požadavkům. 
-    - Implementujte funkční prototyp, řádně ho zdokumentujte a otestujte. 
-    - Požadavky: 
-      * aplikace bude napsána pro platformu Raspberry PI 
-      * ovládací zařízení bude obsahovat dotykový displej 
-      * aplikace bude umožňovat ovládání RGBW světel, klimatizace a vypínačů 
-      * aplikace bude umožňovat sledovat teplotu a množství CO2 
-      * analyzovat a zvolte vhodný programovací jazyk a prostředí pro realizaci aplikace 
-      * analyzujte možnosti bezdrátového spojení jednotek s ovládacím zařízením a vyberte optimální technologií 
-      * analyzujte komunikační protokoly na aplikační vrstvě a vyberte optimální způsob komunikace 
-      * při návrhu architektury aplikace počítejte s budoucím rozšířením o další moduly 
- 
-  * **Meteorologická stanice v chytré domácnosti založená na platformě Arduino (The weather station for SmartHome based on the Arduino platform)** - (BP - Švec Michal) 
- 
-    - Prozkoumejte existující řešení. 
-    - Pomocí metod softwarového inženýrství navrhněte vlastní řešení vyhovující níže uvedeným požadavkům. 
-    - Implementujte funkční prototyp, řádně ho zdokumentujte a otestujte. 
-    - Požadavky: 
-      * stanice bude poskytovat měření teploty a vlhkosti 
-      * jako řídící platformu použijte Arduino s procesorem ATmega2560 
-      * aplikaci implementujte v jazyku C 
-      * aplikace umožní: 
-        * ověření identity uživatele pomocí jména a kódu 
-        * záznam naměřených dat a jejich odesílání 
-        * komunikaci a konfiguraci pomocí SMS zpráv, emailů a bluetooth 
-      * každý modul systému (čidla, komunikační moduly, ...) bude realizován jako samostatná knihovna v jazyku C 
-      * při návrhu architektury aplikace počítejte s budoucím rozšířením o další moduly 
-      * navrhněte a implementujte jednoduchou aplikaci pro OS Android, která umožní základní konfiguraci pomocí bluetooth 
- 
-  * ** Nástroj pro měření spotřeby systémových zdrojů OS linux při obsluze externích HW klientů na platformě Raspberry Pi (OS Linux resource consumption measurement tool during handling of external devices for the Raspberry Pi platform)** - (BP - Kňazovický Marek) 
-    * Prozkoumejte a analyzujte existující nástroje a knihovny umožňující měření spotřeby systémových zdrojů pro OS Linux. 
-    * Navrhněte vlastní knihovnu pro testování a měření využití systémových zdrojů (paměť, procesor, sítě). 
-    * Při návrhu zohledněte omezené prostředky platformy Raspberry PI pro kterou bude knihovna navržena. 
-    * Samotné testování bude zaměřeno zejména na obsluhu mnoha síťových klientů připojených přes síťové rozhraní k platformě Raspberry PI. 
-    * HW klienti budou komunikovat s pomocí wifi modulu postaveném na čipu ESP8266. 
-    * Pro komunikaci knihovny s HW klienty vyberte vhodný komunikační protokol. 
-    * Navržené řešení zrealizujte. 
-    * Pro navrženou knihovnu vytvořte testovací nástroj, který bude demonstrovat využití zrealizované knihovny. 
-    * Pro ovládání klientů a konfiguraci napište jednoduchou aplikaci pro OS Android. 
-    * Výsledné řešení otestujte. 
  
  
Line 87: Line 55:
     * generator analogových průběhů     * generator analogových průběhů
     * vlastní zadání     * vlastní zadání
 +    * Wifi a ESP32/​ESP2866
  
   2. Volfram Mathematica   2. Volfram Mathematica
Line 92: Line 61:
     * kódy pro kryptografií     * kódy pro kryptografií
     * matematické funkce realizované v HW     * matematické funkce realizované v HW
 +    * aritmetický procesor v GF(2^2^n)
 +    * efiktivita protokolů pro předmět BI-PSI
     * vlastní zadání     * vlastní zadání
  
Line 109: Line 80:
     * implementace procesoru/​periferié procesoru (ARM, Z80, AVR, ...)     * implementace procesoru/​periferié procesoru (ARM, Z80, AVR, ...)
     * HW podpora SoC (Zynq)     * HW podpora SoC (Zynq)
 +    * aritmetický procesor v GF(2^2^n)
     * Hry pro FPGA     * Hry pro FPGA
     * vlastní zadání     * vlastní zadání
Line 147: Line 119:
 **BP a DP defended works on CTU in Prague FEL/FIT:** [[https://​dspace.cvut.cz|BP a DP]] **BP a DP defended works on CTU in Prague FEL/FIT:** [[https://​dspace.cvut.cz|BP a DP]]
  
-===== All projects archives 2004 - 2018 =====+===== All projects archives 2004 - 2019 =====
  
 +  *[[project:​2019:​proj_2019|Realized projects 2019]]
   *[[project:​2018:​proj_2018|Realized projects 2018]]   *[[project:​2018:​proj_2018|Realized projects 2018]]
   *[[project:​2017:​proj_2017|Realized projects 2017]]   *[[project:​2017:​proj_2017|Realized projects 2017]]
project/proj_list.txt · Last modified: 2024/02/15 10:30 by xkubalik