User Tools

Site Tools


project:proj_list

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revision Previous revision
Next revision
Previous revision
Next revision Both sides next revision
project:proj_list [2019/01/29 09:25]
xkubalik [Current projects]
project:proj_list [2020/01/14 16:28]
xkubalik [Current projects]
Line 2: Line 2:
 ===== Current projects ===== ===== Current projects =====
  
-  * ** Aplikace pro ovládání zařízení v chytré domácnosti vytvořené na platformě RaspberryPi (An application for devices controlling in SmartHome realized with the Raspberry Pi platform)** - (BP - Chyský Adam)+  * **Dálkově ovládané 4kolé vozítko využívající platformu Arduino (4-wheels vehicle using the Arduino platform with a remote control )** - (BP - Zemánek Martin) 
 +    * Prozkoumejte existující řešení dálkově ovládaných 4kolých vozítek 
 +    * Navrhněte vlastní řešení řízení 4kolého vozítka s pomocí platformy Arduino 
 +    ​* Aplikace pro Arduino bude umožňovat ​řízení ​každého kola tak, aby bylo možné jezdit ​všemi směry. 
 +    * Veškeré ​řízení pohybu vozítka bude provedeno s pomocí dálkového ovládání. 
 +    * Vozítko bude na sobě obsahovat další senzory potřebné pro pohyb LED diody pro signalizaci směru. 
 +    * Navržené řešení zrealizujte a řádně otestujte. 
 + 
 +  * **Platforma pro podporu interaktivního městského mobiliáře využívající procesor ESP32 (The basic platform ​used for interactive street furniture based on ESP32 processor)** - (BP - Topič Jakub)
     - Prozkoumejte existující řešení.     - Prozkoumejte existující řešení.
     - Pomocí metod softwarového inženýrství navrhněte vlastní řešení vyhovující níže uvedeným požadavkům.     - Pomocí metod softwarového inženýrství navrhněte vlastní řešení vyhovující níže uvedeným požadavkům.
-    - Implementujte funkční prototyp, řádně ho zdokumentujte a otestujte. +    - Navržené řešení zrealizujte,​ naprogramujte, řádně ho zdokumentujte a otestujte. 
-    - Požadavky:​ +    - Požadavky ​na výsledné řešení
-      * aplikace bude napsána pro platformu Raspberry PI +      * podpora nabíjení a měření spotřeby přes USB porty 
-      * ovládací zařízení bude obsahovat dotykový displej +      * komunikace s regulátory solárních panelů 
-      * aplikace bude umožňovat ovládání RGBW světel, klimatizace a vypínačů +      * měření napětí záložních baterií 
-      * aplikace bude umožňovat sledovat teplotu ​množství CO2 +      * spínání LED osvětlení ​ventilátoru 
-      * analyzovat a zvolte vhodný programovací jazyk a prostředí pro realizaci aplikace +      * ření meteorologických dat (teplota, tlak, vlhkost) 
-      * analyzujte ​možnosti bezdrátového spojení jednotek s ovládacím zařízením a vyberte optimální technologií +      * možnost vzálené aktualizacé firmware 
-      * analyzujte komunikační protokoly na aplikační vrstvě a vyberte optimální způsob komunikace +      * existence uživatleských účtů 
-      * při návrhu architektury aplikace počítejte s budoucím rozšířením o další moduly +      * vzdálená správa ​es webovou aplikaci 
- +      správa a konfigurace externích zařízení ​(meteorologická data, IP adresa) 
-  ​**Meteorologická stanice v chytré domácnosti založená na platformě Arduino ​(The weather station for SmartHome based on the Arduino platform)** - (BP - Švec Michal)+      ​vizualizace naměřených dat
  
 +  * **Platforma pro chytrou domácnost využivající WIFI spojení jednotek s RaspberryPI (The smart home platform based on RaspberryPI using WIFI connection)** - (BP - Trejdl Tomáš)
     - Prozkoumejte existující řešení.     - Prozkoumejte existující řešení.
     - Pomocí metod softwarového inženýrství navrhněte vlastní řešení vyhovující níže uvedeným požadavkům.     - Pomocí metod softwarového inženýrství navrhněte vlastní řešení vyhovující níže uvedeným požadavkům.
-    - Implementujte funkční prototyp, řádně ho zdokumentujte a otestujte.+    - Navržené řešení zrealizujte,​ naprogramujte, řádně ho zdokumentujte a otestujte.
     - Požadavky:     - Požadavky:
-      * stanice bude poskytovat měření teploty a vlhkosti +      * řídicí část bude využívat existující platformu RaspberryPI 
-      * jako řídící platformu ​použijte ​Arduino ​procesorem ATmega2560 +      * pro jednoltivá zařízení v domácnosti ​použijte ​modul ESP8266 
-      * aplikaci implementujte v jazyku C +      * zařízení spolu budou komunikovat prostřednictvím wifi sítě 
-      * aplikace umožní: +      * v domácnosti bude možné sledovat teplotu a detekovat otevření ​dveří 
-        * ověření ​identity uživatele pomocí jména a kódu +      * ovládat bude možné zásuvky a světla 
-        * záznam naměřených dat a jejich odesílání +      * aplikace ​bude umožňovat ​konfiguraci ​zařízení s pomocí ​webové aplikace 
-        * komunikaci a konfiguraci pomocí SMS zpráv, emailů a bluetooth +      dale bude možné graficky zobrazovat průběh teploty 
-      * každý modul systému (čidla, komunikační moduly, ...) bude realizován jako samostatná knihovna v jazyku C +      zaměřte ​se hlavne na efektivní práci s větším množstvím modulů 
-      * při návrhu architektury ​aplikace ​počítejte s budoucím rozšířením o další moduly +      jednoduchý protokol ​pro komunikaci s možností snadného rozšíření
-      * navrhněte a implementujte jednoduchou aplikaci pro OS Android, která ​umožní základní ​konfiguraci pomocí ​bluetooth +
- +
-  ​** Nástroj pro měření spotřeby systémových zdrojů OS linux při obsluze externích HW klientů na platformě Raspberry Pi (OS Linux resource consumption measurement tool during handling of external devices for the Raspberry Pi platform)** - (BP - Kňazovický Marek) +
-    Prozkoumejte a analyzujte existující nástroje a knihovny umožňující měření spotřeby systémových zdrojů pro OS Linux. +
-    * Navrhněte vlastní knihovnu pro testování a měření využití systémových zdrojů (paměť, procesor, sítě). +
-    Při návrhu zohledněte omezené prostředky platformy Raspberry PI pro kterou bude knihovna navržena. +
-    * Samotné testování bude zaměřeno zejména na obsluhu mnoha síťových klientů připojených přes síťové rozhraní k platformě Raspberry PI. +
-    * HW klienti budou komunikovat s pomocí wifi modulu postaveném na čipu ESP8266. +
-    * Pro komunikaci ​knihovny ​HW klienty vyberte vhodný komunikační protokol. +
-    * Navržené řešení zrealizujte. +
-    * Pro navrženou knihovnu vytvořte testovací nástroj, který bude demonstrovat využití zrealizované knihovny. +
-    * Pro ovládání klientů a konfiguraci napište jednoduchou aplikaci pro OS Android. +
-    * Výsledné řešení otestujte.+
  
  
Line 72: Line 68:
     * generator analogových průběhů     * generator analogových průběhů
     * vlastní zadání     * vlastní zadání
 +    * Wifi a ESP32/​ESP2866
  
   2. Volfram Mathematica   2. Volfram Mathematica
Line 77: Line 74:
     * kódy pro kryptografií     * kódy pro kryptografií
     * matematické funkce realizované v HW     * matematické funkce realizované v HW
 +    * aritmetický procesor v GF(2^2^n)
 +    * efiktivita protokolů pro předmět BI-PSI
     * vlastní zadání     * vlastní zadání
  
Line 94: Line 93:
     * implementace procesoru/​periferié procesoru (ARM, Z80, AVR, ...)     * implementace procesoru/​periferié procesoru (ARM, Z80, AVR, ...)
     * HW podpora SoC (Zynq)     * HW podpora SoC (Zynq)
 +    * aritmetický procesor v GF(2^2^n)
     * Hry pro FPGA     * Hry pro FPGA
     * vlastní zadání     * vlastní zadání
Line 132: Line 132:
 **BP a DP defended works on CTU in Prague FEL/FIT:** [[https://​dspace.cvut.cz|BP a DP]] **BP a DP defended works on CTU in Prague FEL/FIT:** [[https://​dspace.cvut.cz|BP a DP]]
  
-===== All projects archives 2004 - 2018 =====+===== All projects archives 2004 - 2019 =====
  
 +  *[[project:​2019:​proj_2019|Realized projects 2019]]
   *[[project:​2018:​proj_2018|Realized projects 2018]]   *[[project:​2018:​proj_2018|Realized projects 2018]]
   *[[project:​2017:​proj_2017|Realized projects 2017]]   *[[project:​2017:​proj_2017|Realized projects 2017]]
project/proj_list.txt · Last modified: 2024/02/15 10:30 by xkubalik